Незважаючи на те, що кожен постачальник використовує багато інструментів OSS, в кожному етапі робочого процесу управління проблемами все ще існує багато ручних операцій.

Ось деякі приклади ручних операцій:

  1. Моніторинг списку подій для нових аварій та змін в мережі в системі управління несправностями.
  2. Отримання інформації про наявні ресурси на БТС із системи інвентаризації мережі.
  3. Визначення важкості та пріоритету ситуації.
  4. Створення сповіщення для контактного центру.
  5. Спроба відновити проблему дистанційно через систему моніторингу або термінал.
  6. Створення заявки на виправлення несправності та відправлення її відповідній групі.
  7. Відстеження процесу відновлення та ескалація, якщо це необхідно.
  8. Реагування на зміни в ситуації.
  9. Перевірка вирішення проблеми та закриття заявки на виправлення та сповіщення.

В сучасних умовах ефективність забезпечення послуг полягає не в автоматизації окремих операцій, а в автоматизації весьма специфічних процесів від початку до кінця.


Збільшіть ефективність Service Assurance з нашими послугами

  • Інтеграція з існуючими інструментами OSS - системами управління несправностями, продуктивністю, системами обробки заявок про несправності, CRM та іншими системами управління.
  • Автоматизація обробки робочого процесу та подій: класифікація подій, аналіз впливу на послуги, діагностика та спроба відновлення дистанційно, сповіщення контактного центру, пріоритетизація проблем та інтелектуальне створення заявок на виправлення проблем.