Незважаючи на те, що кожен постачальник використовує багато інструментів OSS, в кожному етапі робочого процесу управління проблемами все ще існує багато ручних операцій.
Ось деякі приклади ручних операцій:
- Моніторинг списку подій для нових аварій та змін в мережі в системі управління несправностями.
- Отримання інформації про наявні ресурси на БТС із системи інвентаризації мережі.
- Визначення важкості та пріоритету ситуації.
- Створення сповіщення для контактного центру.
- Спроба відновити проблему дистанційно через систему моніторингу або термінал.
- Створення заявки на виправлення несправності та відправлення її відповідній групі.
- Відстеження процесу відновлення та ескалація, якщо це необхідно.
- Реагування на зміни в ситуації.
- Перевірка вирішення проблеми та закриття заявки на виправлення та сповіщення.
В сучасних умовах ефективність забезпечення послуг полягає не в автоматизації окремих операцій, а в автоматизації весьма специфічних процесів від початку до кінця.
Збільшіть ефективність Service Assurance з нашими послугами
- Інтеграція з існуючими інструментами OSS - системами управління несправностями, продуктивністю, системами обробки заявок про несправності, CRM та іншими системами управління.
- Автоматизація обробки робочого процесу та подій: класифікація подій, аналіз впливу на послуги, діагностика та спроба відновлення дистанційно, сповіщення контактного центру, пріоритетизація проблем та інтелектуальне створення заявок на виправлення проблем.