Системи запису розмов є рішенням для фіксації взаємодій з клієнтами та управління якістю обслуговування в центрах обробки викликів і середовищах уніфікованих комунікацій. Системи запису розмов допомагають вирішити ряд важливих завдань:

підвищити задоволеність клієнтів компанії; мінімізувати рівень відповідальності; відповідати нормативним вимогам щодо запису розмов з клієнтами; оптимізувати роботу операторів центрів обробки викликів.

Ми пропонуємо:

Компанія ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" надає рішення для центрів обробки викликів, які базуються на технологіях та обладнанні Cisco з системами запису розмов від ZOOM International.

ZOOM Quality Management Suite пропонує інтуїтивно зрозумілий набір інструментів, забезпечуючи центри обробки викликів планом дій, спрямованих на постійне покращення якості обслуговування та продуктивності праці. Сильні та слабкі сторони роботи центрів обробки викликів стають очевидними завдяки записам взаємодій з клієнтами, знімкам екрану, оцінкам операторів, моніторингу в режимі реального часу, аналізу мови та інтеграції з рішеннями для управління персоналом.

Рішення складається з наступних програмних компонентів:

CallREC - багатоканальний запис взаємодій.

ScoreCARD – дозволяє оцінювати роботу операторів та підвищувати їх кваліфікацію, щоб досягти вищої якості обслуговування.

ScreenREC – запис з екранів операторів дозволяє аналізувати та покращувати роботу як у центрах обробки викликів, так і в бек-офісах.

LiveMON – дозволяє прослуховувати розмови операторів з клієнтами в режимі реального часу, роблячи позначки та записуючи дзвінки для оцінки та навчання.

SpeechREC – дозволяє видобувати цінну інформацію з взаємодій з клієнтами, проводити пошук за ключовими словами та фразами для виявлення випадків, що вимагають уваги.

WorkFORCE – забезпечує інтеграцію з рішеннями для управління персоналом для підвищення ефективності роботи операторів та пов'язання оцінки якості роботи із суворим дотриманням робочих графіків.

Наші проекти:

ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА""ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" успішно завершила ряд проектів для найбільших фінансових організацій країни, таких як КБ "Надра", "ТАВРИКА" та інші, в яких були впроваджені та реалізовані технології Cisco, включаючи впровадження та технічну підтримку центрів обробки викликів із системою запису.

Наші партнери:

Проекти ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" щодо впровадження центрів обробки викликів і систем запису розмов ґрунтуються на обладнанні та програмному забезпеченні виробників, таких як Cisco, ZOOM International.