Побудова центру обробки дзвінків (контакт-центру) на основі IP-технологій є ключем до оптимізації та підвищення рівня обслуговування клієнтів. Це дозволяє об'єднати канали телефонного зв'язку, електронної пошти, веб-чатів і різних месенджерів в єдину систему обробки дзвінків.
Основні переваги використання центру обробки дзвінків:
- покращення іміджу компанії в очах клієнтів і партнерів;
- автоматизація процесу вихідних дзвінків (опитування, опитування, телемаркетинг);
- обробка всіх типів дзвінків: телефонні виклики, електронна пошта, веб-чати, миттєві повідомлення та записи в соцмережах;
- скорочення часу обслуговування та підвищення задоволеності клієнта;
- економія людських ресурсів завдяки автоматизації рутинних завдань;
- можливість круглодобового обслуговування клієнтів навіть без участі операторів.
Ми пропонуємо:
Компанія ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" надає послуги з розробки, впровадження, обслуговування та розвитку контактних центрів, заснованих на технологіях та обладнанні Cisco, для клієнтів різних розмірів (від кількох до кількох десятків тисяч операторів) та потреб.
Наші проекти:
ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" успішно завершила низку проектів з побудови та модернізації контактних центрів для найбільших фінансових установ країни, таких як "Ощадбанк", "Надра", "ВТБ Банк", "Промінвестбанк", "Догмат-Україна" та інші.
Наші партнери:
Проекти ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" з впровадження контактних центрів та систем запису розмов грунтуються на рішеннях Cisco, ZOOM International та інших.